La configuración gráfica del sitio no se ha cargado correctamente en tu dispositivo (problema CSS). Topnanny.es no funcionará correctamente.

Por favor, contáctanos por correo electrónico a ines@topnanny.es o <a class="ask-support-action dotted" href="#">a través del chat del sitio</a> para informarnos de este problema.

MenúIniciar sesiónRegistro
illustation Filtres de recherche

Filtres de recherche

Affinez votre recherche grâce à des critères (distance, disponibilités, services...).
illustation Messagerie en ligne

Messagerie en ligne

Contactez directement des profils grâce à une messagerie simple et rapide.
illustation Recherche locale efficace

Recherche locale efficace

Trouvez facilement des personnes près de chez vous.
illustation Filtres de recherche

Filtres de recherche

Affinez votre recherche grâce à des critères (distance, disponibilités, services...).
illustation Messagerie en ligne

Messagerie en ligne

Contactez directement des profils grâce à une messagerie simple et rapide.
illustation Recherche locale efficace

Recherche locale efficace

Trouvez facilement des personnes près de chez vous.

Hay pocos anuncios activos en Canelles. Aquí tienes los que están disponibles cerca.

el 05/10/26: Somos una familia con 2 niñas de 6 y 9 años, escoralizadas en navata. Tenemos una perro. Buscamos a alguien para cuidarnos las ninas los jueves y viernes de la salida del cole hasta las 20h +/-. Se espera de la persona que gestiona el tiempo de la ducha y de la cena.

el 09/10/26: Busco una cangur que m'ajudi a cuidar el meu fill de 15 mesos a casa. M'agradaria comptar amb algú tres matins a la setmana, de 9.00 a 11.00 h, i que després dediqués una estona (d'11.00 a 12.30 h) a tasques de neteja o ajuda a la llar. Aquests horaris es poden parlar i adaptar. Som una família de cinc membres (tinc dos fills més, de 6 i 4 anys, que van a l'escola de la zona) i busquem algú que s'integri de manera estable a la vida familiar, amb la possibilitat d'ampliar l'horari en el futur ...

Anna, busca un servicio de canguro en Avinyonet de puigventos

el 22/03/18: Necesito canguro para algunas noches esporádicas.

Anna, busca una niñera - 17742 Avinyonet de puigventos

el 22/03/18: Necesito canguro para algunas noches esporádicas.

Julia, busca un servicio de canguro - 17742 Avinyonet de puigventos

el 05/07/19: Solo en caso de emergencia. Cuando ellos estén enfermos y yo al trabajo

Maria, busca niñera en Avinyonet de puigventos

el 29/01/20: Chica joven que entretenga los niños por las tardes Cuente cuentos y distraiga a los pequeños

Pau, busca una niñera en Borrassa

el 01/08/17: Hola, Busco niñera para unas 3h para una boda - si puede ser que hable también alemán. Gracias, Pau

Elisabet, busca una niñera a tiempo parcial en Borrassa

el 05/11/24: Necessitem algú que pugui atendre al meu fill dilluns i dimarts, encara no sabem l'horari concret però entre 15 i 18h. I algun matí puntual. Ho necessitem per febrer però ens agradaria veure'ns un cop per setmana abans per anar-nos coneixent

Bet, busca niñera en Borrassa

el 21/10/24: Nos gustaria que la persona tenga vocación para cuidar a niños y niñas, sea respetuosa, tierna y responsable.

Lidia, busca una niñera a tiempo parcial en Borrassa

el 04/02/23: Hola busco cangur per cuidar els meus fills, dos/tres migdies a la setmana. De 12:30h a 15h. Imprescindible anglès a nivell natiu o molt fluid. Busquem una noia molt responsable, de bon tracte, amb ganes de jugar amb ells, donar-los el dinar i familiaritzar-los amb l, anglès.