Hola! Sóc la Griselda, tinc 26 anys i actualment estic cursant un màster en Educació Secundària.
La meva disponibilitat és a partir de l’acabament del curs escolar i fins a mitjans d’agost, pels matins fins al migdia o bé fins a les 4 de la tarda aproximadament.
Estic buscant una feina que pugui compaginar amb els meus estudis i cuidar infants em sembla una opció ideal. Ja he tingut experiències anteriors i sempre han estat molt positives. M’encanta estar amb nens i nenes, entendre com pensen, acompanyar-los i compartir moments amb ells, ja sigui jugant, ajudant-los amb els deures o simplement escoltant-los.
Em considero una persona tranquil·la, responsable i propera. Tinc paciència, bon tracte i em sé adaptar a diferents situacions i edats. A més, com que estic formant-me com a professora, intento aprofitar cada oportunitat per aprendre i créixer dins d’aquest món.
Puc ajudar amb tasques escolars, fer activitats i també col·laborar en petites feines relacionades amb la rutina dels nens.
Si busqueu una cangur amb ganes, sensibilitat i responsabilitat, no dubteu a contactar-me. Estaré encantada de parlar amb vosaltres i veure si encaixem!
Fins aviat!
Cuidado parcial / después del colegio | 12,00 € neto a la hora |
Demano 12€/hora nets, tant per feines puntuals com regulars. El preu pot variar una mica segons l’horari, la ubicació o les tasques concretes. Estic oberta a parlar-ne!
No tiene recomendaciones de momento, ¿tendrá dentro de poco la tuya?
Escribir una recomendaciónConfianza
Tarifas
Cuidado parcial / después del colegio | 12,00 € neto a la hora |
Demano 12€/hora nets, tant per feines puntuals com regulars. El preu pot variar una mica segons l’horari, la ubicació o les tasques concretes. Estic oberta a parlar-ne!