Hola,
em dic alba i sóc estudiant d'art dramàtic, he estat sempre molt en contacte amb nens ja que porto des de ja fa molt temps dintre un cau.
Ara estic estalviant per poder anar a estudiar fora, així que busco feina per totes bandes, i que millor per treballar que amb nens, fent feina o no sempre acaben sent divertits.
Tinc experiència com a professora de repàs a primaria i eso així que en aquest sentit no hi hauria cap mena de problema en ajudar els nens.
Per altre banda en cas que tingues que cuinar, tampoc cap problema, porto un any vivint sola, i intento fer coses mitjanament elaborades, no puc dir que se moltes receptes, però tot és aprendre, no li trobo dificultat a la cuina bàsica.
Com a caràcter sempre he estat una noia molt activa, i de fer moltes bromes, en quan amb el tracte amb els nens m'agrada molt jugar i trobar petites coses per aprendre amb qualsevol tonteria, tot i això tot es adaptar-se a les intencions dels pares i amb quins valors decideixen que volen transmetre als fills.
Cuidado ocasional de niños | 5,00 € neto a la hora |
Niñera a domicilio | 7,50 € neto a la hora |
No tiene recomendaciones de momento, ¿tendrá dentro de poco la tuya?
Escribir una recomendación
Confianza
Tarifas
Cuidado ocasional de niños | 5,00 € neto a la hora |
Niñera a domicilio | 7,50 € neto a la hora |